مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-19سياسي

 امکان مشاهده ریزتراکنش در سامانه پارکینگ های حاشیه ای و غیر حاشیه ای مشهد


مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد از ایجاد امکان مشاهده تراکنش های شکل گرفته در استفاده از پارک حاشیه ای و غیر حاشیه ای خبر داد.

- مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد اعلام کرد  امکان مشاهده ریزتراکنش در سامانه پارکینگ های حاشیه ای و غیر حاشیه ای مشهد ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد از ایجاد امکان مشاهده تراکنش های شکل گرفته در استفاده از پارک حاشیه ای و غیر حاشیه ای خبر داد.

سیدجلال الدین حسینی واعظ دراین خصوص، گفت: در راستای شفاف سازی عملکرد و هوشمندسازی، امکان مشاهده ریزکارکرد و تراکنش های جدید کسر و شارژ پلاک خودروهای شهروندان، در استفاده از پارک حاشیه ای فراهم شده است.

وی افزود: برای استفاده از این امکان، شهروندان ابتدا باید از طریق لینک ثبت نام که برای آنان پس از کسرشارژ استفاده از پارک حاشیه ای ارسال می شود در سامانه آساپ ثبت نام کنند.

مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد، تصریح کرد: پس از ثبت نام در سامانه صفحه کاربری اختصاصی برای کاربر ایجاد می شود که گزینه های مختلفی در آن قرارداده شده است و به مرور توسعه پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 امکان مشاهده ریزتراکنش در سامانه پارکینگ های حاشیه ای و غیر حاشیه ای مشهد

 امکان مشاهده ریزتراکنش در سامانه پارکینگ های حاشیه ای و غیر حاشیه ای مشهد